(22) 219 55 77 biuro@nuskin.com.pl

Firma Nu Skin, podobnie jak wszystkie inne firmy proponujące produkty do pielęgnacji cery stawia na innowacyjne rozwiązania. Wykorzystanie nowoczesnych sposobów produkcji poszczególnych preparatów, powrót do rozwiązań znanych od wieków, sięgnięcie po dobroczynne działanie naturalnych kosmetyków, oraz wykorzystanie osiągnięć z dziedziny nauki, to tylko niektóre elementy, dzięki którym produkty firmy Nu Skin określane są często mianem innowacyjnych, bądź przełomowych w kosmetyce.

Już w 1984 roku, czyli na początku swojej działalności firma postawiła na naturalne substancje nawilżające. W efekcie w skład ich kosmetyków weszły mało znane wówczas: kwas hialuronowy oraz sól kwasu pirogluminowego. Zastąpiły one z powodzeniem wykorzystywane do tej pory oleje mineralne. Natomiast w 19996 roku firma zdecydowała się na podwyższenie jakości produkowanych przez siebie kosmetyków i postawiła na tak zwaną technologię Pharmanex oraz postanowiła realizować proces jakości 6S. W efekcie wprowadzenia tak wysokich standardów kosmetyki firmy stały się jeszcze bardziej bezpieczne, co przełożyło się również na ich wyższą sprzedaż.

W kolejnych latach firma postanawia wprowadzić na rynek nowe produkty, które okazały się być rewolucyjne między innymi ze względu na fakt, że do ich produkcji wykorzystano małe znane jeszcze wówczas peptydy. Bezbarwne karotenoidy, Entyhod to przykłady kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które zostały wykorzystane przez firmę do produkcji kosmetyków. Na uwagę zasługuje również fakt, że firma zdecydowała się wprowadzić na rynek urządzenie umożliwiające samodzielne wykonywanie zabiegów SPA w warunkach domowych.

Firma Nu Skin przez cały okres swojej działalności stawia nie tylko na innowacyjne rozwiązania, ale również na współpracę z wybitnymi naukowcami, oraz znanymi na całym świecie laboratoriami. Dzięki temu nasze produkty są określane nie tylko jednymi z bardziej innowacyjnych na rynku, ale są to produkty w pełni bezpieczne dla naszych klientów. Decydując się na wprowadzenie na rynek innowacyjnych kosmetyków musimy mieć pewność, że będą one miały dobroczynny wpływ na cerę naszych klientów.